Vaše zásilka

Vaše objednávky zasíláme většinou hned druhý den po objednávky, jsou li skladem, prostřednictvím vámi vybraného dopravce DPD, Česká pošta. Každá zásilka má sledovací číslo a je možné ji dohledat. 

Poštovné zahrnuje manipulační poplatek, balné a poštovné. Manipulační poplatky jsou pevné, zatímco přepravní poplatky se liší podle celkové hmotnosti zásilky a vybraného dopravce. Doporučujeme vám seskupit položky do jedné objednávky. Nemůžeme seskupit dvě odlišné objednávky zadané samostatně a na každou z nich se vztahují poplatky za dopravu. Poplatek za dobírku se účtuje zvlášť. 

Zásilky posíláme v dosti odolném balení, aby odolalo běžnému doručení. Je li zásilka při doručení poškozena, nepřebírejte ji, nebo s doručovatelem sepište reklamační protokol o poškození zásilky. 

zboží, které je skladem u dodavatele se dodací doby můžou lišit, může být i 3 týdny. Záleží na tranzitu a podmínkách v současné době, která je velice ovlivněna Covid 19. 

Vrácení zboží

V případě vrácení zboží, ať už z důvodů reklamace, nebo odstoupení od kupní smlouvy vyplývající z obchodních podmínek, zabalte zboží  do dostatečně odolného obalu a zašlete nám ho zpět na adresu:

SKY Promotion s.r.o.

Masarykovo náměstí 1484

53002 Pardubice 

Nikdy neposílejte objednávky zpět na dobírku, takové zásilky nebudou převzaty!